پژوهش لرستان

به مطالعه ، تحقیق و پژوهش اهمیت بدهید. مقام معظم رهبری

پژوهش لرستان

به مطالعه ، تحقیق و پژوهش اهمیت بدهید. مقام معظم رهبری

پژوهش لرستان
بسم الله الرحمن الرحیم
این سایت جهت اطلاع رسانی و ترویج فرهنگ پژوهش و فناوری استان لرستان ایجاد گردیده است.
نظرات پیشنهادی خود را در انتهای مطالب برای ما بفرستید.
و ما توفیقی الا بالله العلی العظیم
مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری استان لرستان
بایگانی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۸ ، ۱۰:۲۱
پژوهش لرستان : ۴۶۶
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۱ آبان ۹۸ ، ۱۳:۲۳
پژوهش لرستان : ۷۱۴
برگزاری هفته پژوهش و فناوری با شعار «پژوهش اثربخش، فناوری ارزش آفرین و رونق تولید»
دکتر عبدالساده نیسی، دبیر ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری و مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از برگزاری هفته پژوهش و فناوری امسال با شعار «پژوهش اثربخش، فناوری ارزش آفرین و رونق تولید» خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، دکتر نیسی با اعلام این خبر اظهار داشت: هفته پژوهش و فناوری سال جاری از ۲۳ الی ۲۹ آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

دکتر نیسی درخصوص نامگذاری روزهای این هفته تصریح کرد: روز شنبه ۲۳ آذرماه نخستین روز این هفته با عنوان «پژوهش و فناوری: مدرسه، دانشگاه و جامعه» نام‌گذاری شده که در این روز مراسم زنگ پژوهش، تقدیر از دانش‌آموزان نمونه و بازدید از دانشگاه‌ها، صنایع و مراکز تولیدی انجام خواهد شد.

مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی و فناوری وزارت علوم، گفت: ۲۴ آذر ماه که دومین روز هفته پژوهش وفناوری است با عنوان «پژوهش، فناوری و توسعه ملی» نام‌گذاری شده است و برنامه‌هایی توسط دستگاه‌های اجرایی با رویکرد توسعه ملی در این روز برگزار می‌شود.

دبیر ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری خاطر نشان کرد: سومین روز این هفته مورخ ۲۵ آذرماه «گام دوم در پژوهش و فناوری» نام دارد و برگزاری مراسم هفته پژوهش و فناوری توسط دستگاه‌های اجرایی با رویکرد بیانیه گام دوم انقلاب برگزار می‌شود.

دکتر نیسی در ادامه گفت: ۲۶ آذرماه نیز با عنوان «پژوهش، فناوری و رونق تولید» نام‌گذاری شده است و افتتاح بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار و همچنین تجلیل از پژوهشگران، کارآفرینان، ایده‌های برتر و استان‌های برتر انتخاب شده از برنامه‌های این روز می‌باشد.

مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی و فناوری وزارت علوم، اظهار داشت: روز چهارشنبه ۲۷ آذرماه مصادف با پنجمین روز هفته پژوهش، به عنوان «پژوهش، فناوری و اثربخشی اجتماعی» انتخاب شده و ۲۸ آذرماه و ششمین روز این هفته با عنوان «پژوهش، فناوری، مشارکت ملی» نام‌گذاری شده است.

دکتر نیسی گفت: در آخرین روز هفته پژوهش که روز جمعه ۲۹ آذرماه است آیین اختتامیه بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار نیز همزمان با هفتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

1398/07/21

منبع: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

توضیح : این روزها مربوط به هفته ملی در تهران است.

در استانها یک هفته قبل از این برگزار می شود (یعنی از 16 تا 22 آذرماه)

مطالب مرتبط با هفته پژوهش و فناوری

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آبان ۹۸ ، ۰۹:۱۸
پژوهش لرستان : ۲۷۴۷

http://basijnews.ir/files/fa/news/1397/8/21/1950529_552.jpg

دستورالعمل بیستمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر کشور -سال ۹۸

به منظور توسعه و ترویج پژوهش و فناوری و در راستای بند ث ماده 64 قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و شناسایی و تکریم نخبگان، دستورالعمل بیستمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده کشور در ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تدوین شد. 

دانلود فایل دستورالعمل pdf

تاریخ تصویب : ۱۳ مهر ۱۳۹۸

جشنواره استانها یک هفته قبل از این اجرا می شود.

هفته پژوهش و فناوری

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۹۸ ، ۱۱:۵۹
پژوهش لرستان : ۲۲۷