پژوهش لرستان

به مطالعه ، تحقیق و پژوهش اهمیت بدهید. مقام معظم رهبری

پژوهش لرستان

به مطالعه ، تحقیق و پژوهش اهمیت بدهید. مقام معظم رهبری

پژوهش لرستان
بسم الله الرحمن الرحیم
این سایت جهت اطلاع رسانی و ترویج فرهنگ پژوهش و فناوری استان لرستان ایجاد گردیده است.
نظرات پیشنهادی خود را در انتهای مطالب برای ما بفرستید.
و ما توفیقی الا بالله العلی العظیم
مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری استان لرستان
بایگانی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

به علت وجود شرایط شیوع بیماری کووید ۱۹ (کرونا)، برنامه‌های مختلف و متنوع هفته پژوهش و فناوری استان لرستان به صورت کاملاً غیرحضوری و مجازی برگزار خواهند شد.

امسال، هفته پژوهش و فناوری استان لرستان از تاریخ ۱۳ تا ۱۹ آذرماه است.

در همین رابطه، اولین جلسه هماهنگی برنامه‌های مختلف ستاد برگزاری هفته پژوهش و فناوری استان لرستان به ریاست دکتر محمد فیضیان، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان و دبیر ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری تشکیل شد.

در این جلسه که روز سه‌شنبه، ۲۵ آبان‌ماه در محل حوزه ریاست دانشگاه لرستان و با حضور الکترونیکی (مجازی) اعضای ستاد برگزار شد هر کدام از اعضا، دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود را در راستای تلاش برای هرچه بهتر و کیفی‌تر برگزار شدن برنامه‌های مختلف هفته پژوهش و فناوری سال ۱۴۰۰ استان لرستان بیان کردند.

همچنین در این جلسه، دیدگاه‌های مختلف درباره‌ی هرچه بهتر برگزار شدن نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن‌بازار استان لرستان که به صورت مجازی توسط پارک علم و فناوری استان برگزار خواهد شد بیان شد.

همچنین درباره‌ی برنامه‌های متنوع این هفته از جمله نواختن زنگ پژوهش در مدارس، روش‌های تبلیغات و اطلاع‌رسانی و برگزاری جشنواره‌ی انتخاب برگزیدگان هفته پژوهش و فناوری، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

باتوجه به اینکه شعار هفته پژوهش و فناوری سال ۱۴۰۰ با عنوان «پژوهش و فناوری، پشتیبان تولید» انتخاب شده است درباره‌ی اهمیت پژوهش‌ها و تحقیقات کاربردی در این جلسه، بحث شد و اینکه پژوهش‌ها و تحقیقات دانشگاهی می‌بایست در راستای رفع مشکلات و چالش‌های جامعه و از نوع کاربردی باشند.

منبع: دانشگاه لرستان- سه شنبه ٢٥ آبان ١٤٠٠  

مطالب مرتبط با هفته پژوهش و فناوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی