پژوهش لرستان

به مطالعه ، تحقیق و پژوهش اهمیت بدهید. مقام معظم رهبری

پژوهش لرستان

به مطالعه ، تحقیق و پژوهش اهمیت بدهید. مقام معظم رهبری

پژوهش لرستان
بسم الله الرحمن الرحیم
این سایت جهت اطلاع رسانی و ترویج فرهنگ پژوهش و فناوری استان لرستان ایجاد گردیده است.
نظرات پیشنهادی خود را در انتهای مطالب برای ما بفرستید.
و ما توفیقی الا بالله العلی العظیم
مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری استان لرستان
بایگانی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

فراخوان پانزدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری

  ۱۴۰۲/۰۶/۱۹

پانزدهمین دوره جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری به‌صورت مشترک همگام با دهمین جشنواره پژوهش و آموزش در مدیریت شهری و روستایی برگزار می‌شود.

مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران، با هدف توسعه گفتمان علمی، تبادل اندیشه‌ها، اشتراک دانش و انتقال تجارب موفق حوزه مدیریت شهری، جشنواره پژوهش و نوآوری (مجمع شهری تهران) را چهارده دوره برگزار نموده است.

رویدادی که در طول بیش از یک دهه برگزاری، از سطح شهرداری تهران به سطح ملی و بین‌المللی ارتقاء یافته و تلاش نموده است بستری به منظور هم‌اندیشی جامعه علمی و دانشگاهی کشور برای حل چالش‌های شهری را فراهم آورد.

به منظور بسترسازی تحقق چشم‌انداز «تهران؛ کلان‌شهر الگوی جهان اسلام» پانزدهمین دوره این جشنواره به‌صورت مشترک همگام با دهمین جشنواره پژوهش و آموزش در مدیریت شهری و روستایی برگزار می‌شود.

این رویداد با مشارکت نهادها، دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقات و نوآوری شهری، شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های علم و فناوری، انجمن‌های علمی و با ایده بهره‌برداری از آخرین تولیدات علمی و راهکارهای خلاقانه در حل چالش‌های شهری برنامه‌ریزی شده است

اعضای هیئت علمی دانشگاه های کشور، محققان و پژوهشگران علاقه مند به موضوعات این جشنواره می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به آدرس اینترنتی جشنواره مراجعه کنند.

آدرس اینترنتی:

https://www.tufiran.com/

همچنین تصویر زیر را مطالعه کنید:

00123

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی