پژوهش لرستان

به مطالعه ، تحقیق و پژوهش اهمیت بدهید. مقام معظم رهبری

پژوهش لرستان

به مطالعه ، تحقیق و پژوهش اهمیت بدهید. مقام معظم رهبری

پژوهش لرستان
بسم الله الرحمن الرحیم
این سایت جهت اطلاع رسانی و ترویج فرهنگ پژوهش و فناوری استان لرستان ایجاد گردیده است.
نظرات پیشنهادی خود را در انتهای مطالب برای ما بفرستید.
و ما توفیقی الا بالله العلی العظیم
مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری استان لرستان
بایگانی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
يكشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۱۸ ق.ظ

سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل، 1395 + چهار پوستر

سال اقتصاد مقاومتی3

سال اقتصاد مقاومتی 4

سال اقتصاد مقاومتی 1

سال اقتصاد مقاومتی 2

نظرات (۱)

میشه مراحل ساخت پوستر اقتصاد مقاومتی رو بزارید
پاسخ:
سلام
من از پاور پوینت استفاده می کنم.

ابتدا چند اسلاید طراحی می کنم.

بعد save as را می زنم و نوع فرمت ذخیره را jpeg یا  png انتخاب می کنم.

بعد می پرسد اسلاید جاری یا همه اسلاید ها , یکی را انتخاب می کنم.

در طراحی هم از چند باکس مختلف استفاده می کنم و هر کدام را یک متن و رنگ و فونت می زنم.

بعد در چینش روی هم عکس را می گویم زیر همه بذار . از منوهای فرمت پاورپوینت باید استفاده کرد.

تمرین کنید .

اگر اطلاعات بیشتر لازم بود باز هم در خدمتیم.

موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی