پژوهش لرستان

به مطالعه ، تحقیق و پژوهش اهمیت بدهید. مقام معظم رهبری

پژوهش لرستان

به مطالعه ، تحقیق و پژوهش اهمیت بدهید. مقام معظم رهبری

پژوهش لرستان
بسم الله الرحمن الرحیم
این سایت جهت اطلاع رسانی و ترویج فرهنگ پژوهش و فناوری استان لرستان ایجاد گردیده است.
نظرات پیشنهادی خود را در انتهای مطالب برای ما بفرستید.
و ما توفیقی الا بالله العلی العظیم
مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری استان لرستان
بایگانی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

نماینده ولی فقیه در لرستان:‌

پژوهشگران و فناوران سرمایه‌های ارزشمند ایران هستند

خرم آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت:‌ پژوهشگران و فناوران، سرمایه‌های ارزشمند ایران اسلامی هستند که باید حفظ و تقویت شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت‌الاسلام و المسلمین سیداحمدرضا شاهرخی روز یکشنبه در همایش تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان افزود: مفاهیم قرآن کریم تصدیق‌کننده‌ این موضوع است که انسان همواره باید روحیه تحقیق و پژوهش را برای رسیدن به حقیقت داشته باشد.

وی تحقیق و پژوهش واقعی را یک کار سخت دانست و ادامه داد:‌ کمیت و کیفیت پژوهش در یک جامعه نشان‌ دهنده میزان پیشرفت یا عقب ماندن یک جامعه است و به همین دلیل از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

می‌دهد آیا وی تصریح کرد: متغیر و شاخص‌های پیشرفت یک کشور را میزان توسعه های تحقیق و فناوری مشخص می کند بنابراین اگر ملتی اهل تحقیق و پژوهش نباشد به سوی تباهی و نابودی خواهد رفت.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به اهداف انقلاب اسلامی افزود:‌ مفهوم استقلال که مردم در انقلاب فریاد زدند منطبق با تلاش ملت برای تحقیق و پژوهش می باشد و سه واژه علوم، تحقیقات و فناوری هدایت‌گر جامعه از تولید علم به تجاری‌سازی و ثروت، هستند.

حجت‌الاسلام و المسلمین شاهرخی اضافه کرد:‌ پژوهش راهگشای تولید دانش و ثروت در جامعه و نه تنها هزینه‌، بلکه سرمایه‌گذاری برای پیشرفت جامعه، محسوب و منجر به حل مشکلات جامعه می شود.

وی گفت:‌ اهمیت هفته پژوهش و فناوری تا حدی است که این هفته در جامعه باید هم‌تراز با «عید» باشد و مردم، همچون عید، هفته پژوهش و فناوری را گرامی و پاس بدارند چراکه زیرا حیات یک ملت، بر مبنای میزان پژوهش و فناوری است.

در این آیین، پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، ادارات، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان لرستان تجلیل شدند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی