پژوهش لرستان

به مطالعه ، تحقیق و پژوهش اهمیت بدهید. مقام معظم رهبری

پژوهش لرستان

به مطالعه ، تحقیق و پژوهش اهمیت بدهید. مقام معظم رهبری

پژوهش لرستان
بسم الله الرحمن الرحیم
این سایت جهت اطلاع رسانی و ترویج فرهنگ پژوهش و فناوری استان لرستان ایجاد گردیده است.
نظرات پیشنهادی خود را در انتهای مطالب برای ما بفرستید.
و ما توفیقی الا بالله العلی العظیم
مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری استان لرستان
بایگانی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

با حضور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان، رئیس بنیاد نخبگان استان لرستان و سرپرست مرکز رشد و فناوری دانشگاه لرستان، نشست هم‌اندیشی برنامه‌های هفته استانی پژوهش و فناوری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، در این نشست که روز یکشنبه، 5 آذرماه سال جاری به میزبانی مرکز رشد و فناوری دانشگاه لرستان برگزار شد دکتر مصطفی کرم‌پور، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان در سخنانی ضمن حمایت از برگزاری برنامه‌هایی با موضوع تقدیر از نخبگان و مشاهیر استان به مناسبت هفته پژوهش و فناوری، از برگزاری رویدادهای فناورانه و پژوهش‌محور در دانشگاه‌ با استفاده از ظرفیت‌های دانشجویان نخبه و انجمن‌های علمی، دانشجویی و نیز برگزاری تورهای بازدید علمی و پژوهشی با روایت‌گری فناوران و صنعت‌گران شاخص با همکاری بنیاد نخبگان استان استقبال کرد.

دکتر کرم‌پور تأکید کرد بایستی از همه ظرفیت‌ها در راستای تجلیل از نخبگان و چهره‌های برتر حوزه پژوهش استفاده کنیم و دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری هر چه بهتر آئین‌ هفته پژوهش و فناوری باید به موقع و خوب اطلاع‌رسانی کنند.

در این نشست دکتر مسعود صادقی، رئیس بنیاد نخبگان استان لرستان بر توسعه همکاری‌های بیشتر با دانشگاه لرستان در راستای بهره‌مندی از ظرفیت دانشگاه در جهت اجرای طرح‌های توانمندساز ویژه دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاهی تأکید کرد.

وی افزود: «دانشگاه می‌تواند با تلفیق طرح‌های حمایتی بنیاد نخبگان با برنامه‌های مصوب خود، در مسیر توانمندسازی دانشجویان و دانش آموختگان خود قوی‌تر قدم بردارد».

رئیس بنیاد نخبگان با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه لرستان با بنیاد ملی نخبگان، اظهار امیدواری کرد با عنایت به این تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک دو دستگاه بیش از پیش ارتقاء یابد.

وی در سخنانش حمایت‌های بنیاد از نخبگان و مستعدان را تشریح نمود و نقش دانشگاه را در راستای اطلاع رسانی حمایت‌ها و فعالیت‌های بنیاد، بسیار حائز اهمیت دانست.

دکتر محمد جعفری، مدیر مرکز رشد و فناوری دانشگاه لرستان نیز در این نشست ضمن تشریح برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری درباره تجلیل از نخبگان و مشاهیر حوزه پژوهش استان، به ارائه گزارشی از جایگاه مرکز رشد و فناوری دانشگاه لرستان و نقش آن در هدایت دانش آموختگان و نخبگان دانشگاهی و همکاری با بنیاد نخبگان استان در راستای برگزاری دوره ها و کارگاه های مهارت افزایی و کاربردی و ایجاد کارآفرینی پرداخت.

وی ضمن تاکید بر انعقاد تفاهم نامه با بنیاد نخبگان استان، اظهار امیدواری کرد با همکاری بنیاد نخبگان استان و سایر سازمان های ذی صلاح بتوان زمینه به کارگیری و اشتغال جمع کثیری از نخبگان و دانش‌آموختگان را فراهم کرد.

دکتر سروش آزادبخت، از مرکز رشد و فناوری دانشگاه لرستان نیز در سخنانی گفت: «باید از تمام ظرفیت‌های موجود برای تجلیل و معرفی نخبگان و چهره‌های برتر حوزه علم و پژوهش به جامعه استفاده کرد؛ زیرا حضور فعالانه نخبگان و پژوهشگران برتر در فضای جامعه و سپردن طرح ها و برنامه‌های پژوهشی به آنها می‌تواند گره‌های کور توسعه و پیشرفت استان را باز نماید».

گفتنی است در این نشست تصویب شد به مناسبت فرارسیدن هفته پژوهش و فناوری ضمن تقدیر از نخبگان، مشاهیر استانی و برگزیدگان دانشجویی و دانش‌آموزی و برگزاری تورهای علمی و بازدید دانش آموزان از قسمت های مختلف آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه، تفاهم نامه‌ای همکاری مشترک بین دانشگاه لرستان و بنیاد نخبگان استان تهیه و امضاء شود.

هفته استانی پژوهش و فناوری از تاریخ 11 آذرماه آغاز می‌شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی