پژوهش لرستان

به مطالعه ، تحقیق و پژوهش اهمیت بدهید. مقام معظم رهبری

پژوهش لرستان

به مطالعه ، تحقیق و پژوهش اهمیت بدهید. مقام معظم رهبری

پژوهش لرستان
بسم الله الرحمن الرحیم
این سایت جهت اطلاع رسانی و ترویج فرهنگ پژوهش و فناوری استان لرستان ایجاد گردیده است.
نظرات پیشنهادی خود را در انتهای مطالب برای ما بفرستید.
و ما توفیقی الا بالله العلی العظیم
مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری استان لرستان
بایگانی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

تفکر بسیجی به‌دنبال پاکسازی جهان از منشور ظلم و سلطه است

%d8%aa%d9%81%da%a9%d8%b1-%d8%a8%d8%b3%db%8c%d8%ac%db%8c-%d8%a8%d9%87%e2%80%8c%d8%af%d9%86%d8%a8%d8%a7%d9%84-%d9%be%d8%a7%da%a9%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%ac%d9%87%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d8%b2-%d9%85%d9%86%d8%b4%d9%88%d8%b1-%d8%b8%d9%84%d9%85-%d9%88-%d8%b3%d9%84%d8%b7%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d8%aa

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، مهدی رحیمی، مسئول بسیج علمی و پژوهشی استان لرستان، دوشنبه، دوم آذرماه در جشنواره جهاد علمی سازمان بسیج علمی پژوهشی لرستان و جشنواره خلاقیت و ابتکارات سازمان بسیج محلات و محلات لرستان که در تالار ابن‌سینای بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج ، گفت: جوان‌مردی، ترویج ارزش‌های اخلاقی اسلام، انتشار روح جهاد و شهادت‌طلبی  اثرات ارزشمند هفته بسیج است.
وی تفکر بسیجی را تفکری دانست که به‌دنبال پاکسازی جهان از منشور ظلم و ستم و سلطه است و ادامه داد: اهداف عمده جشنواره جهاد علمی سازمان بسیج علمی، پژوهشی لرستان و خلاقیت و ابتکارات سازمان بسیج محلات لرستان این است که بتوانیم استعدادها و ظرفیت‌ها و توانایی‌ها را شناسایی، کشف و معرفی کنیم.
رحیمی با بیان این‌که در این همایش از ۱۹ نفر بسیجیان علمی برتر سطح استان در حوزه‌های مختلف تجلیل می‌شود، بیان کرد: امیدوارم با برنامه‌ریزی میان مدت و بلند مدت شاهد حرکت بزرگی در راستای کمک به جهاد علمی در کشور باشیم.
مسئول بسیج علمی و پژوهشی استان لرستان با اشاره به راه‌اندازی چهار مرکز رشد و خلاقیت بسیج در استان توسط سازمان بسیج علمی، عنوان کرد: علاوه‌بر حمایت‌های ملی امکانات بسیج را نیز در اختیار آن‌ها قرار می‌دهیم تا ایده را به پدیده تبدیل کنند و نیازمند هم‌افزایی با سایر دستگاه‌ها نیز هستیم.

ترویج فرهنگ مسئله‌یابی و توسعه فرهنگ تحقیق؛ هدف برگزاری جشنواره

وی با بیان این‌که ترویج فرهنگ مسئله‌یابی دومین هدف ما از برگزاری این جشنواره است، تصریح کرد: ترویج این فرهنگ در بین جامعه نخبگان تلاش برای حل مهم‌ترین مسائل استان را به وجود می‌آورد و برای این موضوع سازمان بسیج علمی خانه‌ای را راه‌اندازی کرده که با توجه به ظرفیت‌های استان مسائل و مشکلات لرستان رابه صورت هم‌اندیشی به دست می‌آوریم .
رحیمی با اشاره به این‌که سومین هدف ما توسعه فرهنگ تحقیق، پژوهش و فناوری است، خاطرنشان کرد: اهداف دیگر ما به‌تجاری سازی طرح‌ها، کمک به کارآفرینی در کشور و استان و ایجاد شور و نشاط بین جوانان و نخبگان است.

منبع: http://iqna.ir/fa/News/3456141

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی