پژوهش لرستان

به مطالعه ، تحقیق و پژوهش اهمیت بدهید. مقام معظم رهبری

پژوهش لرستان

به مطالعه ، تحقیق و پژوهش اهمیت بدهید. مقام معظم رهبری

پژوهش لرستان
بسم الله الرحمن الرحیم
این سایت جهت اطلاع رسانی و ترویج فرهنگ پژوهش و فناوری استان لرستان ایجاد گردیده است.
نظرات پیشنهادی خود را در انتهای مطالب برای ما بفرستید.
و ما توفیقی الا بالله العلی العظیم
مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری استان لرستان
بایگانی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
برگزاری شانزدهمین کنفرانس آموزش فیزیک ایران و ششمین کنفرانس فیزیک و آزمایشگاه در استان لرستان، خرم آباد - شهریور 1394

۱۳۹۳/۰۹/۲۹

به اطلاع کلیه پژوهشگران، دبیران محترم فیزیک و علوم تجربی، اساتید دانشگاه، دانشجو معلمان و فعالین حوزه آموزش فیزیک و فعالیت های آزمایشگاهی، صاحب نظران حوزه ی فیزیک و تعلیم وتربیت می رساند : شانزدهمین کنفرانس آموزش فیزیک ایران و ششمین کنفرانس فیزیک و آزمایشگاه در استان لرستان و در شهریور ماه 1394 برگزار شده، مردم میهمان نواز وغیور شهرستان خرم آباد با  جاذبه های فرهنگی، هنری و گردشگری استان آماده پذیرایی از شرکت کنندگان گرامی این کنفرانس هستند.

این تصمیم روز چهارشنبه 26/9/1393 در جلسه شورای اجرایی و باحضور ریاست اتحادیه استاد اسفندیار معتمدی و اعضای شورای اجرایی دوره ششم آقای اسدالله یوسفی، آقای رضاخاکسار، آقای مسعود شیبانی اصل، خانم مرضیه عصمتی، آقای دکتر سلیمان رسولی، آقای سیروان مردوخی و بازرس اتحادیه آقای محمدحسن بیاتانی همراه با استاد بصیره با اکثریت آرا گرفته شد.

از کلیه علاقمندان و همکاران ارجمندی که تمایل به نگارش مقاله دارند و ثبت نام در کنفرانس دارند دعوت می شود تا اقدامات و هماهنگی های لازم را جهت ثبت نام و انجام تحقیق یا جمع بندی یافته های تحقیقات به عمل آورند. به زودی چگونگی ثبت نام و ارسال مقاله، تاریخ های مهم و فراخوان اولیه کنفرانس حاوی محورها، اهداف و شعار شانزدهمین کنفرانس آموزش فیزیک ایران و ششمین کنفرانس فیزیک و آزمایشگاه روی سایت اتحادیه عامفا قرار گرفته و از منوی سمت چپ سایت به آدرس­  www.uipteachers.com قابل دسترسی خواهد شد.

البته می توانید با مراجعه به منوی سمت چپ در بخش «پانزدهمین کنفرانس آموزش فیزیک ایران» از نحوه برگزاری، اهداف، محورهای اولیه و نمونه مقاله دوره های قبلی اطلاع حاصل نمایید.

شورای اجرایی دوره ی ششم، ضمن دعوت از کلیه معلمان گرانقدر فیزیک و پژوهشگران، محققین و فعالین حوزه آموزش، اساتید گرامی و علاقمندان به شرکت در کنفرانس و ارسال مقاله ؛ تمام تلاش خود را جهت برگزاری باشکوه کنفرانس و تمهید امکانات و شرایطی است که برای همه شرکت کنندگان پربار و مثمرثمر باشد، به عمل خواهد آورد.

                            شورای اجرایی و بازرس دوره ی ششم

                                            اتحادیه عامفا

فهرست خبرها کد خبر : ۹۴۴

بروشور فراخوان و پوستر کنفرانس

پوستر کنفرانس:

بروشور کنفرانس:

به زودی

جهت دانلود بروشور با کیفیت مناسب برای پرینت اینجا را کلیک نمایید.pdf

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی