پژوهش لرستان

به مطالعه ، تحقیق و پژوهش اهمیت بدهید. مقام معظم رهبری

پژوهش لرستان

به مطالعه ، تحقیق و پژوهش اهمیت بدهید. مقام معظم رهبری

پژوهش لرستان
بسم الله الرحمن الرحیم
این سایت جهت اطلاع رسانی و ترویج فرهنگ پژوهش و فناوری استان لرستان ایجاد گردیده است.
نظرات پیشنهادی خود را در انتهای مطالب برای ما بفرستید.
و ما توفیقی الا بالله العلی العظیم
مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری استان لرستان
بایگانی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

مقوله پژوهش و تحقیق یکی از ارکان رشد و توسعه هر کشوری است که می تواند زمینه ساز جهش علمی و کلید پیشرفت یک کشور و نبض تپنده تولید و خودکفایی محسوب شود. پژوهش فرآیند تولید علم است و رویکرد پژوهش های مساله محور، تولید فناوری را در پی خواهد داشت. تاثیرگذاری پژوهش و فناوری در تمدن کنونی وآینده، بسیار روشن و بدیهی است، امروز ایران اسلامی با اتکا به دانشمندان و دانش پژوهان جوان ومتعهد خود توانسته است به پیشرفت های قابل توجهی دست یابد و در ردیف کشورهای برتر دنیا در تولید علم و اختراعات قرار گیرد و در عرصه های متعدد به الگویی مناسب در بین کشورهای منطقه و جهان اسلام تبدیل شود.

خوشبختانه در سالهای اخیر با پیگیری سیاستها و برنامه های توسعه علمی، شاهد رشد قابل توجهی در عرصه تولیدات علمی هستیم، ولی آنچه که می تواند این رشد را به توسعه پایدار کشور پیوند زند و موجب پویایی و اثربخشی فعالیت های علمی و پژوهشی شود، مدیریت هدفمند پژوهش در عرصه های مختلف علمی و صنعتی کشور است با اعتقاد به اینکه پژوهش موتور محرک پیشرفت و توسعه محسوب می شود معتقدیم توسعه پایدار و همه جانبه استان به نحو قابل توجهی در گرو گسترش کمی و کیفی فعالیت های پژوهشی است نام گذاری روز25 آذر ماه به نام”روز پژوهش” که در سال جاری با شعار ” پژوهش و فناوری، پشتیبان تولید” برگزار می گردد، نشان از اهمیت آن در توسعه همه جانبه کشور و استان دارد.

اینجانب هفته پژوهش و فناوری را به پژوهشگران و اندیشمندان و فناوران گرانقدر در عرصه های مختلف علمی و تحقیقاتی که موجب اقتدار و سربلندی ایران هستند را تبریک گفته و مراتب قدردانی و سپاس خود را از تلاش مجاهدانه همه پژوهشگران، نهاد ها و دست اندرکاران امر پژوهش و فناوری استان ابراز می دارم.

فرهاد زیویار -  استاندار لرستان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی