پژوهش لرستان

به مطالعه ، تحقیق و پژوهش اهمیت بدهید. مقام معظم رهبری

پژوهش لرستان

به مطالعه ، تحقیق و پژوهش اهمیت بدهید. مقام معظم رهبری

پژوهش لرستان
بسم الله الرحمن الرحیم
این سایت جهت اطلاع رسانی و ترویج فرهنگ پژوهش و فناوری استان لرستان ایجاد گردیده است.
نظرات پیشنهادی خود را در انتهای مطالب برای ما بفرستید.
و ما توفیقی الا بالله العلی العظیم
مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری استان لرستان
بایگانی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

پیش بینی یک  میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار پژوهشی برای خراسان جنوبی

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی خبر داد:

پیش‌بینی حدود یک میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار پژوهشی برای خراسان جنوبی

بیرجند (پانا) - معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی از پیش‌بینی حدود یک میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار پژوهشی در سال جاری خبر داد.

ناصر ناصری با اعلام این خبر در کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان به ابلاغ دستورالعمل بند ج تبصره 9 قانون بودجه سال 1402 اشاره و خاطرنشان کرد: طبق این دستورالعمل و قانون بودجه سال جاری، شورای برنامه ریزی استان مجاز است یک درصد از اعتبارات هزینه ای دستگاه های اجرایی را به استثنای فصل یک، چهار و شش و نیروهای قراردادی برای انجام طرح های پژوهشی اختصاص دهد.
وی با اشاره به اینکه در این کارگروه در خصوص محورهای مربوط به اولویت های پژوهشی بحث شد ، افزود: بر اساس آئین نامه موجود، دستگاه های اجرایی باید پیشنهادات خود در این زمینه را برای این کارگروه ارسال کنند.

معاون استاندار با تأکید بر اینکه شورای برنامه ریزی استان باید اولویت های پژوهشی سال جاری را تا تیرماه مصوب کند، عنوان داشت: اقتصاد مرز ، اقتصاد دیجیتال، امنیت غذایی، منابع آب و سلامت، محصولات کشاورزی، مسکن و معدن به عنوان محورهای پژوهشی و دستورکار این جلسه مطرح شد که دستگاه های اجرایی باید پیشنهادات خود را در این خصوص ارائه کنند.

ناصری تصریح کرد: سال گذشته 11 طرح پژوهشی مصوب داشتیم که برای انجام 10 طرح یک میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافت.

وی با اشاره به محدودیت های اعتباری طرح های پژوهشی در سال گذشته، بیان کرد: برای جلوگیری از موازی کاری در انجام طرح های پژوهشی، همه دستگاه های اجرایی استان باید طرح های مورد نظر خود را به این کارگروه ارائه کنند.

به گفته وی؛ طرح های پژوهشی باید برای اینکه خروجی مناسبی داشته باشند، کاربردی باشند و از انجام طرح های کلی که جنبه کشوری دارد، خودداری شود مگر اینکه با توجه به شرایط خراسان جنوبی بومی سازی شده باشند.

در لرستان خبری از پژوهش ها نیست !!!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی