پژوهش لرستان

به مطالعه ، تحقیق و پژوهش اهمیت بدهید. مقام معظم رهبری

پژوهش لرستان

به مطالعه ، تحقیق و پژوهش اهمیت بدهید. مقام معظم رهبری

پژوهش لرستان
بسم الله الرحمن الرحیم
این سایت جهت اطلاع رسانی و ترویج فرهنگ پژوهش و فناوری استان لرستان ایجاد گردیده است.
نظرات پیشنهادی خود را در انتهای مطالب برای ما بفرستید.
و ما توفیقی الا بالله العلی العظیم
مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری استان لرستان
بایگانی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۵ ق.ظ

پارک علم و فناوری لرستان دارای ۶ مرکز رشد است

پارک علم و فناوری لرستان دارای ۶ مرکز رشد است

معاون پارک علم و فناوری استان:

پارک علم و فناوری لرستان دارای ۶ مرکز رشد است

معاون پشتیبانی پارک علم و فناوری لرستان گفت: پارک علم و فناوری استان دارای ۶ مرکز رشد در شهرستان‌های استان است.

امین حسنوند ۲۷ آذرماه در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر که در سالن اجتماعات علامه شهیدی دانشگاه آزاد بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: اقتصاد دانش‌بنیان اقتصادی است که دانش در همه مراحل آن دخالت داشته و نیازی به فناوری‌های سطح بالا ندارد و با فناوری‌های بومی قابل انجام است.

وی تصریح کرد: ایران در زمینه تولیدات علمی رتبه ۱۵ را دارد که این مهم به هوش بالا و داشتن علم و فناوری ایرانیان مربوط است.

معاون پارک علم و فناوری لرستان خاطرنشان کرد: پارک علم و فناوری لرستان دارای ۶ مرکز رشد در شهرستان‌های استان بوده که در شهرستان بروجرد ۳۱ فناور در مرکز رشد این شهرستان فعالیت دارند.

حسنوند با بیان اینکه اگر بخواهیم نوآوری خود را به تولید برسانیم، باید با صنعت ارتباط نزدیک داشته باشیم، افزود: طراحی برج فناوری لرستان با ۱۲ طبقه و ۶۵ متر ارتفاع که در مرحله آغاز پروژه بوده در غرب کشور منحصربه‌فرد است.

وی اضافه کرد: کارخانه نوآوری و فناوری برای نخبگان و دانشجویان که تجهیزات زیربنایی آماده شده از کارهای خوب پارک و علم و فناوری لرستان است.

معاون پشتیبانی پارک علم و فناوری لرستان بیان کرد: اراضی پارک علم و فناوری، جز مناطق آزاد تجاری است و شامل معافیت مالیاتی و گمرکی و روابط کار و معاف از عوارض صادراتی می‌شود.

حسنوند بیان کرد: تمامی شرکت‌ها خصوصی و مؤسساتی که دارای فعالیت‌های تکمیلی و پژوهشی هستند می‌توانند وارد پارک علم و فناوری شوند.

وی ادامه داد: در پارک علم و فناوری لرستان برای رشد اقتصاد توجه ویژه به شرکت‌های کوچک که با فارغ‌التحصیلان و جمع‌های خانوادگی که با نوآوری شکل می‌گیرند توجه ویژه می‌شود.

معاون پشتیبانی پارک علم و فناوری لرستان اظهار کرد: به نخبگانی که وارد پارک‌های علم و فناوری شده و شرکت دانش‌بنیان تأسیس می‌کنند، سالانه ۸۰ تا ۹۰ میلیون تومان کمک بلاعوض شامل تبلیغات، بازاریابی، خدمات مشاوره‌ای و ثبت برند پرداخت می‌شود.

حسنوند تصریح کرد: همچنین به شرکت‌های دانش‌بنیان تحت پوشش، خدمات استقرار و اداری، خدمات آزمایشگاهی، خدمات حقوقی، آزمایشگاه‌های تخصصی، و حمایت‌های مالی و کمک به ثبت اختراع داده می‌شود.

ایسنا/لرستان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی