پژوهش لرستان

به مطالعه ، تحقیق و پژوهش اهمیت بدهید. مقام معظم رهبری

پژوهش لرستان

به مطالعه ، تحقیق و پژوهش اهمیت بدهید. مقام معظم رهبری

پژوهش لرستان
بسم الله الرحمن الرحیم
این سایت جهت اطلاع رسانی و ترویج فرهنگ پژوهش و فناوری استان لرستان ایجاد گردیده است.
نظرات پیشنهادی خود را در انتهای مطالب برای ما بفرستید.
و ما توفیقی الا بالله العلی العظیم
مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری استان لرستان
بایگانی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
«ابوطالب شفقت» استاندار لرستان شد

با رای اعتماد هیئت دولت؛

«ابوطالب شفقت»به عنوان استاندار لرستان شد

خرم‌آباد- «ابوطالب شفقت» با تایید هیئت دولت سیزدهم به عنوان استاندار جدید لرستان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه امروز هیأت دولت به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور، «ابوطالب شفقت» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور به عنوان استاندار لرستان منصوب شد.

براساس این گزارش، «ابوطالب شفقت» هجدهمین استانداری است که سکان استانداری لرستان را در دست می‌گیرد.

استاندار قبلی متاسفانه هیچگونه بهایی به پژوهش استان نداد و امیدواریم که استاندار جدید، توجه ویژه ای به بخش پژوهش و پژوهشگران استان داشته باشند.

سوابق دکتر ابوطالب شفقت

ابوطالب شفقت متولد ۱۳۳۶ بخش بندپی غربی شهر بابل و عضو هیات علمی و با مرتبه دانشیاری دانشگاه صنعتی مالک اشتر است که شهریور ۱۴۰۰ به‌ عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور منصوب شد و احمد وحیدی وزیر کشور، بعدتر وی را به‌عنوان معاون هماهنگی امور استان های این وزارتخانه منصوب کرد.

شفقت در ابتدای انقلاب به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد و بعدها به وزارت دفاع رفت و رییس موسسه تحقیقاتی صنایع دفاعی شد و پس از آن دکترای خود را در رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه علامه طباطبایی دریافت کرد.

سردار شفقت در دولت‌های نهم و دهم به مدت هفت سال استاندار استان‌های مازندران، بوشهر و خراسان شمالی بود و در دولت یازدهم به مدت سه سال معاون طرح و برنامه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح شد.

استاندار جدید لرستان در دولت دوازدهم از آذر ۹۶ به مدت چهار سال ریاست دانشگاه صنعتی مالک اشتر را بر عهده داشته و عضو کمیته علمی - هیات داوران چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری بوده است.

همچنین عضویت در شورای سیاست گذاری – راهبردی دومین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش، بلاکچین و اقتصاد، ریاست اولین کنفرانس بین المللی و دومین کنفرانس ملی نظریه پردازی های علمی قرآن در حوزه علوم انسانی و طبیعی و ریاست افتخاری هفتمین کنفرانس رادار و سامانه های مراقبتی ایران از سوابق علمی شفقت می باشد.

وی دارای ۲۲ مقاله کنفرانسی و ۲۰ مقاله ژورنالی در مجلات داخل کشور است، طی ۲۳ سال با ۱۹ پژوهشگر مختلف همکاری مستقیم علمی داشته و مقالات منتشر شده وی بیشتر در موضوعات صنعت دفاعی، نوآوری، ایران و چابکی تهیه شده است.

برای ایشان آرزوی موفقیت می کنیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی