پژوهش لرستان

به مطالعه ، تحقیق و پژوهش اهمیت بدهید. مقام معظم رهبری

پژوهش لرستان

به مطالعه ، تحقیق و پژوهش اهمیت بدهید. مقام معظم رهبری

پژوهش لرستان
بسم الله الرحمن الرحیم
این سایت جهت اطلاع رسانی و ترویج فرهنگ پژوهش و فناوری استان لرستان ایجاد گردیده است.
نظرات پیشنهادی خود را در انتهای مطالب برای ما بفرستید.
و ما توفیقی الا بالله العلی العظیم
مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری استان لرستان
بایگانی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دومین مسابقه بین المللی " پژوهش، فناوری و نوآوری از نگاه عکاسان و کارتونیستها

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف)، دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فنّاوری با هدف شناسایی دستاوردها، چالش ها و فرصت‏های حوزه پژوهش، فنّاوری و نوآوری از منظر هنرمندان عکاس و کاریکاتورنیست، دومین دوره مسابقه « پژوهش، فنّاوری و نوآوری از نگاه عکاسان و کارتونیستها» را در گستره بین المللی  برگزار می نماید. این دوره از مسابقه در دو رشته عکاسی و کارتون برگزار می شود که موضوع محوری آن «چالشها و فرصتهای موجود در پژوهش، فنّاوری و نوآوری» است.

موضوعات‏ : موضوع ها و مضامین کلی مدنظر این دوره از مسابقه عبارتند از فناوری و نوآوری مسئولانه، تجهیزات پژوهشی دانشگاه‏ها و پژوهشگاه‏ها، تعاملات بین المللی علمی دانشگاه‏ها و مراکز آموزش عالی، ارتباط دانشگاه ها و مراکز پژوهشی با کار و صنعت، پژوهش های غیرکاربردی، سهم پژوهش در تولید ناخالص داخلی، بهره‏ وری در پژوهش، پژوهشگران و بازار کار، مهاجرت دانش آموختگان و پژوهشگران، جایگاه پژوهش در بین مردم، فنّاوری و نوآوری در زندگی مردم، فنّاوری و نوآوری در مظاهر اجتماعی، شهری و روستایی، فنّاوری و آَسیب‏های اجتماعی، فنّاوری و بومی‏‌سازی، فنّاوری های نرم و نقش فنّاوری در تولید ثروت ملی.

لازم به ذکر است که  متقاضیان  صرفا در یک رشته از رشته های عکاسی یا کارتون می توانند شرکت کنند و هر شرکت کننده می تواند حداکثر 5 اثر ارسال نماید.

جوایز : از میان آثار رسیده به دبیرخانه، حداکثر 100 عکس و 100 کاریکاتور برای نمایش و چاپ در کتاب انتخاب می شود و در هر رشته 5 نفر برتر معرفی و به هر یک علاوه بر لوح افتخار و کتاب نمایشگاه جوایزی اعطا خواهد شد، همچنین به تمامی هنرمندانی که آثارشان برای مسابقه برگزیده می‏شود، گواهی شرکت اعطا می‏شود.

آخرین مهلت ارسال آثار 30 آبان 1395 و زمان برگزاری نمایشگاه 23 آذر 1395 خواهد بود.

دبیرخانه شورای عالی عتف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی