پژوهش لرستان

به مطالعه ، تحقیق و پژوهش اهمیت بدهید. مقام معظم رهبری

پژوهش لرستان

به مطالعه ، تحقیق و پژوهش اهمیت بدهید. مقام معظم رهبری

پژوهش لرستان
بسم الله الرحمن الرحیم
این سایت جهت اطلاع رسانی و ترویج فرهنگ پژوهش و فناوری استان لرستان ایجاد گردیده است.
نظرات پیشنهادی خود را در انتهای مطالب برای ما بفرستید.
و ما توفیقی الا بالله العلی العظیم
مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری استان لرستان
بایگانی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

همزمان با هفته پژوهش و فناوری، با حضور دکتر سیدموسی خادمی، استاندار لرستان و رئیس ستاد هفته پژوهش و فناوری، دکتر خسرو عزیزی، جانشین ستاد هفته پژوهش و فناوری و رئیس دانشگاه لرستان، مدیران دانشگاهها، دستگاههای اجرایی و ادارات استان، از پژوهشگران و فناوران برتر استان لرستان در محل سالن اجتماعات شهید علیرضا فرجی دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان تجلیل شد.

این تجلیل به مناسبت هفته پژوهش و فناوری استان لرستان صورت گرفت.

در این آیین، از پژوهشگران برتر دانشگاه لرستان و سایر دانشگاهها، ادارات، دستگاههای اجرایی و بخش خصوصی استان، تجلیل شد.

تصاویر مراسم در ادامه مطلب

دکتر خسرو عزیزی، جانشین ستاد هفته پژوهش و فناوری لرستان و رئیس دانشگاه لرستان، در آیین تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان لرستان که روز چهارشنبه، 20 آذرماه با حضور استاندار لرستان در دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان برگزار شد، گفت:«اگر میخواهیم مشکلات و چالشهای جامعه، رفع شوند باید تلاش کنیم پژوهشها و تحقیقات، از نوع اثرگذار، تقاضامحور و کاربردی باشند و بتوانند مشکلی را رفع کنند».

دکتر عزیزی، افزود:«هر سال یک هفته به عنوان هفته پژوهش و فناوری نامگذاری شده است که برای تکریم پژوهشگران و فناوران و اهمیت دادن به موضوع پژوهش و فناوری است».

وی توضیح داد:«در این هفته، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار استان لرستان با مسئولیت پارک علم و فناوری استان و همچنین برگزاری جشنواره تقدیر از پژوهشگران برتر دانش آموزی هم برگزار شده است؛ در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار استان، یک ابتکار جدید، این بود که یک سالن برای گفتگوهای تخصصی بین مدیران دستگاههای اجرایی و خصوصی با متخصصان و پژوهشگران ایجاد شد».

رئیس دانشگاه لرستان، بیان کرد:«دانشگاهها آمادگی دارند که بازوی توانمند دستگاههای اجرایی و بخش خصوصی باشند تا بتوانند چالشهایشان را رفع کنند؛ دانشگاه باید اثرگذار، برون نگر و جامعه محور باشد؛ حضرت امام (ره) می فرمایند اگر دانشگاهها اصلاح شوند جامعه اصلاح می شوند؛ دانشگاه باید در جهت رفع معضلات و چالشهای جامعه، فعالیت اثرگذار داشته باشد».

تصاویر مراسم 

 

١٦:٤٩ - چهارشنبه ٢٠ آذر ١٣٩٨   

 

 

 

 

 
چهارشنبه ٢٠ آذر ١٣٩٨  

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی